Hopplöst läge? Nä men tufft:)

Jag kämpar på med min träning på IKSU samtidigt som jag rider en gång i veckan. Jag tränar något varje dag och har nu gjort så i 14 dagar och i morse tänkte jag att det måste väl ändå ha hänt något på vågen men icke sa nicke!!!! Jag har dessutom gått upp något eller några kilon och det är nog inte muskler!!! Jag måste ändra maten, jag har räknat ut att jag måste minska mitt kaloriintag rejält och får lov att börja äta nyttig mat eller att gå över på typ Nutrilett under vissa perioder. Det finns som sagt inga genvägar och det är ingen annan än jag som satt mig i den här situationen så nu vill det till att inte ge upp utan att fortsätta kämpa. I övrigt är faktiskt allt bra och nu börjar det kännas ljuvligt att våren står för dörren. Jag kan väl säga att min investering med fettsprängning inte är något som jag kan rekommendera överhuvudtaget!! Så hitta inte på några sådana tokigheter:) I dag är det i alla fall ridning och det är den roligaste formen av motion även om Zumban igår var kul men den kan också liknas vid "en-nära-döden-upplevelse":)

Himlen är blå och solen skiner så ni som kan ge er ut i det härliga vädret ! KRAMIZ
#bukfetmaärintekul

Kommentarer
Postat av: Anna

Tycker du är så duktig som tränar så bra! Och era hälsosamma smoothies :) men det är frustrerande när vikten inte vill gå neråt! Kämpar också på med att röra på mig och hålla nere kaloriintaget så gott det går! Men vissa dagar är det svårt,men vi får kämpa vidare! Så mycket lättare nu när det är vår och sommaren är framför oss! Trevligare att komma ut på promenader och man blir gladare av solen! Heja oss! :)

2014-04-15 @ 22:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0