Förkylt!!!!

Kände en obehagskänsla igår och inatt vaknade jag av att jag hade ont i halsen:(((( Inte kul och jag vill verkligen inte bli sjuk, måste iväg på affären och köpa Kan Jang för att mota Olle i grind. Vaknade som vanligt av hunger och kl 06.00 steg jag upp, förberedde en härlig smoothie - denna dag med lättyoughurt, linfrön, mango, mandarin, banan och ananas. Mumsigt och fullt med vitaminer! Var och hämtade maken på lunch och så åkte vi upp på Mariedal där de brukar ha husmanskost. Idag var det viltköttbullar, potatismos och kantarellsås ....kunde ha varit gott men fy så dåligt och då inte ens Per äter det så kände jag mig nödd och tvungen att säga till. Vi fick välja något annat men då tiden hunnit bli knapp så valde vi pannkakor. Jag blir nog mer och mer lik min mor och att våga säga ifrån och säga till är något som jag tar till mig att det är en positiv egenskap! Ha en fin måndag!

#surkärringen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0