Söndag = vilodag

I morse åkte jag och Stina tidigt till Mariehem och levererade en väska, sedan var det frukost för gänget med bl.a. Kalkonägg som Stina köpte på Sörböle fårgård igår - omdömet var tummen upp, rejält stora;-) just efter 10 åkte familjen Karlsson iväg mot Sundsvall för att göra ett stopp hos Emily & Stoffe! Det har varit helt underbart att få rå om varandra och hoppas att det inte dröjer allt för länge tills vi ses igen! Jag och maken åkte på OBS och köpte lister & foder till gästrummet och så drog vi till stugan! Jag var faktiskt ganska slut efter en intensiv helg så jag la mig i soffan under en filt och lyssnade på veckans podcast av alex&sigge samt fredagspodden, så mysigt <3 maken eldade upp rishögen! Nu nattinatti zzzzzz❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0