Oslo!

Vi tog oss en tur till Oslo med mina eurobonuspoäng för att umgås med Robert och Jonna innan de åker till Thailand och lämnar Oslo bakom sig! Bodde på Grand Hotell mitt på Karl Johan - helt perfekt:-) på fredagkvällen gick vi på Hard Rock Café där vi käkade och såg fotbollen - jag & maken var iklädda vår Sverigemundering men det hjälpte tyvärr inte utan vi förlorade snöpligt med 1-0 mot Portugal!! 

På lördagen var det ett härligt väder och Robert kom och hämtade upp oss för sightseeing:-) han var en utmärkt guide som tog oss till slottet & Akur Brygga där vi tog en öl vid vattnet (OBS! 99 norska kronor för en öl!!!:(!!!!). Promenerade runt på Tjuvholmen som verkligen var fantastiskt tjusigt och läckert med häftig arkitektur! 

Sedan blev det ett stopp hos Jonna på hennes café för en fika, gulrotskaka - mums! Jag hade fått skavsår under hälen så det blev akutinköp av väldigt häftiga och dyra gympaskor men sen var jag redo för ny promenad och kultur:-) operahuset var typ det häftigaste jag sett och gör ett särskilt inlägg om det samt Edvard Munch-museet som också var en fascinerande upplevelse! Vi hade en helt underbar dag tillsammans och Robert mådde så bra, det värmer verkligen en bonusmammas hjärta❤️ Mysig middag på ett stekhus avslutade kvällen!


Avslutar det här inlägget på far och son som njöt i varandras sällskap ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0