Träning.....:)

Jag kämpar på med träningen och känner mig väldigt nöjd med att jag nu går tre gånger i veckan till IKSU men det har egentligen inte gett något resultat...........känns lite hopplöst men jag tror ändå att trägen vinner;) Igår gick/joggade jag på bandet i 60 minuter och idag ska jag köra både IW och CXWorks med Christel! Jag vill så gärna kunna ha bikini på mig nästa helg då vi landar i Thailand men vi får se.....
 
Idag ska vi i alla fall hyra ett släp och åka ut till Norrmjöle och hämta hem sängen till vårt extrarum så att det kommer att bli iordningsställt:) Längtar efter att få lite ordning på dessa garderober m.m. och rummet i sin helhet!
 
Heja heja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0