Katter❤

Våra katter (Emily och Julia) är fantastiska men Isaac är faktiskt lite bättre eller "dummare";-) eftersom vi inte vill ha dem i husbilen så gjorde jag om Lillstugan till Kattstugan, det blev jättemysigt och Isaac accepterade ganska omgående att här ska jag bo medans Leo var mycket tveksam;-) Vi gjorde så upp en brasa där och satt där en bra stund och till slut så gav han upp och kom in! Dock så tror jag att det var lite jobbigt för dem att vara ute i stugan då de inte kunde gå in i huset där de känner sig hemma men mysigt ändå att få vara utomhus! Väl hemma så sover de som tokar...Leo bor i en garderob och Isaac har parkerat i min säng...de är såååå söta och gossiga❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0