Jobbis...

Vilken träningsvärk men en så underbar häst jag fick rida igår..Cobra, han var hur mysig som helst och det var sååå kul! Skön kväll igår och idag hade jag planer på att jag och maken skulle åka och tvätta bilen men som tur var, för gubben, så ringde tingsrätten och förordnande honom så han får åka på polisförhör istället;) Nu är jag en stund på jobbet och fixar med papper/akt till honom. Vi hade tänkt åka ut till stugan men vi struntar i det och tar en tur på stan i eftermiddag istället, trevligt:)

Blir irriterad på mina inlägg från telefonen eftersom det typ hela tiden blir ich istället för och, kan inte fatta att det ska vara så svårt för mig att få till ett o....medans gubben jobbar tror jag att jag ska åka till Emy och se om hon vill ha lite hjälp av sin mammy
Ha en underbar lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0