Gran Canaria!

Åter hemma efter en mycket härlig vecka på Gran Canaria. Vi hade otroligt tur med vädret, det var mellan 21-25 grader varmt och vi bodde på ett fantastiskt hotell i Las Meloneras, Grande del Conde som är ett femstjärnigt hotell uppbyggt som en by! Fantastiskt men i mitt tycke så blir det lite för opersonligt och för stort men jag ska inte klaga på något sätt;) Vi promenerade, läste, lyssnade på podcaster och eftersom maken fyllde år så blev han förärad med en golf tur på Maspalomas golfbana. Vi spelade med Mats och Katarina Jonsson samt Jancha, det var mycket trevligt;)
 
Ganska nice att ligga här vid poolen med utsikt över hotellet;)
 
 
Lyxhotellen i Las Meloneras tävlar i vem som har den snyggaste kristallkronan;)
 
Maken har ju fått ett litet arv från sin moster Britt-Marie och han har så funderat på att han ville köpa en ring men har aldrig hittat någon som passade honom men NU så hittar han SIN ring och då slog han till, jag måste faktiskt säga att den är riktigt riktigt snygg;)
 
Eftersom min man är dålig på att uppvakta mig på Alla hjärtans dag så hade jag under alla år tjänat ihop till att få detta förtjusande armband <3
 
Nu måste jag jobba - återkommer så snart jag kan med mer information och bilder.
Avslutar med en bild på älskade Julia som fyllde 20 år igår och jag älskar henne så mycket och är så stolt över att hon blivit den hon är <3
 
 
Liten blir stor.......
 

Kommentarer
Postat av: Kina

Julia har ju världens bästa mamma :)

2013-02-20 @ 19:14:24
Postat av: Maria

Tack vännen:) den kommentaren värmde <3

2013-03-04 @ 11:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0