Thailand !

Nu har halva december gått och det med rasande fart, ingen riktig vinter har infunnit sig och inte heller någon riktig julstämning men det kan ju bero på att vi inte kommer att fira jul här hemma utan vi åker iväg till underbara Thailand:) På torsdag f.m. så åker vi hela gänget och det kommer att bli helt fantastiskt, jag kan inte vänta tills jag får promenera på den ljuvliga stranden i Kamala eller om jag skall ligga vid poolen vid vårt hus - det är stora frågor:) Vi kommer hem igen den 3 januari 2014 och jag hoppas att jag kan uppdatera bloggen med lite bilder från vårt underbara liv! Ha nu en riktigt riktigt GOD JUL & GOTT NYTT ÅR så hörs vi igen
 

Kommentarer
Postat av: Eva O

Tusen tack för det fina julkortet vi fick,,,,, visst syns vi på onsdag,,,,

Svar: Inget kan stoppa mig för att komma på onsdag;-) vad roligt att ni gillade det!
Mialuttu

2013-12-16 @ 18:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0