FEMTIO ÅR:)

Ja, så har jag fyllt 50 och det gick ju riktigt riktigt bra - känner mig inte en dag äldre utan det är ju bara en siffra som skulle firas med stor fest! Jag var riktigt stressad veckan innan festen men försökte att planera allt så att jag inte skulle ha allt kvar på slutet och allt såg ut som att det gick hur bra som helst, jag kände mig lugn men så skulle jag och Per åka på Ica Gourmet och hämta buffen som jag beställt - vad händer.....jo, det finns ingen buffé utan de har gjort 55 stycken plasttallrikar med lock där det fanns en gourmettallrik - jag blev helt förstörd men vad fan skulle vi göra - det var bara att för stunden gilla läget!!! Festen blev i alla fall mycket mycket lyckad och jag är så rörd och stolt över att vara omgiven av såna underbara vänner och familj <3
 
Snabbt inlägg igen - jag återkommer efter helgen!
Puss & Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0