Det nya livet;-)

Så har vi fortsatt vårt nya liv med nyttig mat i tisdags och en timmas promenad, onsdag så körde vi fasta igen och åt då Allevos pulverdrycker 2 gånger och resterna av köttfärssoppan! Min fys blev ridning och gubben gick en timme - känns oerhört bra och när jag vägde mig i morse så visade vågen 1,5 kg mindre😃. Idag så har vi ätit frukost och jag bjöd mor och julia på lunch på Norrlandsoperan där jag försåg mig med hälften grönsaker (bra Maria)! Till middag så gjorde jag biffstroganoff med sallad och sedan tog vi en timmes promenad om 6,8 km, nu blir det en härlig fruktsallad:-)

Vi känner oss mycket nöjda med vår start men nu gäller det att hålla i det och inte falla in i gamla dåliga vanor!!!

Igår kom jag också på hur jag överför filmer/serier från datorn till min lilla hårddisk som jag sedan fick igång tv:n så vi avnjöt 2 avsnitt av Homeland i sängen....mysigt❤ favorit i repris ikväll!!
Bild på våra utmanare i kampen om Beach dec 2013/Thailand :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0