NYC

Så har vi då gjort det vi ska och en ny resa står inför dörren. Det är faktiskt första gången som det inte är hysteriskt med jobb innan vi ska fara någonstans. Det är ovanligt lungt på jobbfronten men det finns ju alltid saker att göra:) Har kommit av mig med träningen igen och äter limpmackor som aldrig förr - hur ska detta sluta?? Jag skjuter allt framför mig och tänker att nu då jag kommer hem då djävlar ska jag sätta igång med att komma i form men vi får väl se hur det går med detta projekt ....skam den som ger sig! Idag så är det till att betala räkningar, löner, deklarationer m.m. så att inget blir liggandes! Det känns skönt att vi inte åker förrän på måndag så jag har hela helgen på mig att packa, städa och fixa hemme inför mammas inflyttning i lägenheten då hon återigen tar hand om Zigge och Leo (tack Mamma- du är ovärderlig)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0