Mer Hallströmmare:)

Nu har jag fastnat i den gamla tiden och måste lägga upp några fler bilder...det är ju så underbart att jag bara vill ha mer:)
 
Det här är från London då vi verkligen ägde dansgolvet och här har jag kört slut på Ali och en engelsman - jag fick hans slips och maken var lite svartsjuk på Ali så hans kommentar "How short can a man be" kommer jag aldrig att glömma...
 
Bästa Solveig med sin tacksamma chef Christer - tänk att vi hade det så underbart roligt tillsammans på våra fester och resor men på jobbet var det ganska tydliga gränser men vi var verkligen ett härligt gäng:)
 
Nu ska jag faktiskt gå till optikern och fixa nya glasögon - äntligen! Kina hade varit och köpt ett par på Smarteyes som var supersnygga och till en tredjedel av priset som jag betalar för mina så nu ska det bli två par nya som jag kan alternera mellan.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0