Livet på en pinne....:)

Man måste ju hitta på en liten rubrik ibland och den var den bästa jag kunde komma på just nu;) Efter semestern så har livet återgått till sina vanliga rutiner och det känns faktiskt alltid bra. Man måste ju ha lite lugn och ro både för kropp och själ för att "orka" semestra för det tar faktiskt på krafterna mer än vad man tror. Det var i alla fall en lisa för själen att få vara i stugan i helgen och att det dessutom var superhärligt väder på lördagen och jag längtar efter ännu en helg i stugan så att man får ladda upp batterierna ordentligt....
 
I morgon så ska Hallströmmarna komma till mig på kontoret och det blir grymt kul (som vanligt). Det är ett fantastiskt gäng och nu ska vi planera en ev fest för alla gamla Hallströmmare och ev också en resa tillsammans till Barcelona till hösten:) Jag behöver ju verkligen en resa till detta år!!!
 
Var på IW i måndags och ska kämpa mig dit idag också men det tar emot någonting hemskt eftersom träningsvärken inte är kul sedan i måndags men ont ska som sagt med ont fördrivas....tyvärr så tycker jag att det är lite hopplöst att det inte syns någon förändring men jag måste nog kämpa lite hårdare och äta lite mindre mackor med ost på;) Varför är jag typ "beroende" av ostmackor??? Det kan bero på att jag i hela mitt liv varit väldigt kinkig med maten men jag har "överlevt" tack vare limpmackor med ost på och det har väl satt djupa spår i min MAGE som behöver fyllas ofta med just den kosten...inte bra, inte bra men OJ så gott det är!!!!
 
Ha en härlig onsdag alla fina människor som ägnar min lilla blogg en stund <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0