Ont i halsen!!!!

Nu då jag kommit igång med träningen så dyker halsont upp som ett brev på posten - jag tror att min kropp protesterar mot dieter och träning;) men jag ska bekämpa min lata lekamen!!! I vart fall så ska jag ikväll iväg med härligaste Hallströmmarna för att fira Solveig som fyllt 70 år och vi kommer att ha det jättetrevligt med bubbelbad, dryck och mat, tyvärr så är Eva i Värmland och Christel har fått mitt halsont så hon är sängliggande men vi kommer att ha dem med i alla fall:) Nu ska jag fixa lite på jobbet och igår försökte jag hjälpa Julia som håller på att färga om sig till blondin inför någon maskeradsittning (just nu är det lite åt det oranga hållet:)) Kram och ha en underbar fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0