Höstbestyr!

Som sig bör på hösten så ska man sylta & safta! Min grej har verkligen blivit att lägga in gurkor (jag äter det inte själv;-))! Favoriten är inläggning med chili och pepparrot enligt maken så det blev det även i år, trevligt att göra och snyggt att titta på! Snart är lingonkungen på gång så då blir det lingonsylt:-) har kommit igång på IKSU igen och har kört två pass IW i veckan med Christel, härligt men kondition är verkligen en färskvara!!! Idag har jag ont i halsen och gubben har åkt med sina kompisar till Hemavan och jag njuter av min ensamhet:-)) jag och Julia hann vara ute på inköp till lägenheten och vi fyndade tavlor och micro!! Nu Robinson och masterchef utan konkurrens om fjärrkontrollen;-)) Julia verkar trivas toppen på inledningen av juristlinjen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0