HELG!!

Mår fortfarande kasst så jag orkar inte riktigt uppdatera mig eftersom mitt humör inte passar sig för min blogg som ska vara positiv:)) Jag vill i alla fall göra ett inlägg så att Ni vet att jag lever och det gör jag men det tar emot! Nu är det nästan helt klart i Julias lägenhet men givetvis så saknas det en våd tapet p.g.a. att jag (och Julia) mätt fel på takhöjden, nåja - vi får fixa det sedan! Igår så städade vi där och packade hemma för i morgon så ska vi flytta hennes saker och hon ska sova där, buuuuuuu - jag kommer att sakna henne mycket mer än vad jag tror, det kommer att bli tomt men jag får väl ta och hitta på en hobby:) Idag har jag haft fönsterputsning här på kontoret och hemma, det blev toppen men jag råkade göra ett misstag med nycklarna så Oskar fick komma ner och låsa upp åt mig, jag är en klant! Maken är i Skellefteå och det blir nog en sen kväll för honom men jag ska försöka att fixa något gott att äta när han kommer hem - kan bli en räkmacka alá Maria som inte är så dum, vi får se! Jag har ju ingen bil så jag är tvungen att promenera i regnet med paraply och allt elände men skam den som ger sig! Ha nu en underbar helg alla fina och så hörs vi till veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0