Förkylt!!!

Ja inte gick det halsonta över utan det har bara accellererat och jag mår skit!!!! Har ont i halsen så jag knappt vågar svälja, har ögoninflammation, ont i kroppen och på allmänt djävligt dåligt humör!! I natt började maken också hosta så nu har jag inköpt alla mediciner som finns för han kan inte bli sjuk då blir det kaos:) I vart fall så var vi på IKEA i söndags och fick trots allt mycket inköpt så jag tror att Julia var nöjd med allt. Det saknades två varor men de kan vi köpa på nätet! Eftersom jag mår så jäkla dåligt så har jag idag tagit kontakt med en målarfirma som ska hjälpa oss upp med tapeterna i det lilla sovrummet på torsdag - han tar nästan inget betalt så det blir helt perfekt. Förhoppningsvis så kan vi då ta och flytta till helgen - om hälsan står oss bi:) Nu har jag snart gjort allt jag ska här på jobbet men väntar på att maken ska komma från Lycksele så att vi får fixa till det sista sedan blir det att åka hem för att kurera sig igen! Jag får nog åka på affärn och ladda upp med c-vitaminer:) Attjoo på er och hoppas att ni håller er friska, nu ska jag skicka ett mail till min läkare!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0