Bilen!

Måste faktiskt också uppdatera mig här med våra bilproblem! När vi skulle flytta hem från stugan förra måndagen så var det världens jäkla oväder och larmet på bilen hade gått på natten men jag trodde väl ändå inte att det skulle vara några problem men när vi skulle iväg så var bilen helt DÖD....något ansträngt läge men vi fick ta vårt pick och pack i husbilen. Dagen efter fick jag åka ut med Assistans-Kåren för hjälp, lämnade bilen på verkstaden och så återfick vi den på fredagen men då helt plötsligt upptäcker vi att bilen läcker diesel!!! så det var bara att åka åter med den till verkstaden men nu så är allt fixat med den. Ok detta var bara en liten parantes för att jag skulle få lägga upp en liten till bild:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0