Stockholm

I fredags så var det äntligen dags att åka till Stockholm med mina goda vänner för en härlig reunion med våra vänner där:) Jag, Kajsa, Lisa och Gunilla möttes upp på Umeå Airport (jag vill egentligen kalla det Alvik), flyg till Bromma och därifrån tog vi oss ut till kära syster Stina i Herrängen där redan Mona och Monica var. Gunilla Strandberg dök också upp:) Vi åt en härlig middag och samvaron var underbar. Stina och jag satt och ugglade till 03.00 men då man får så mycke adrenalin av att umgås med sina härliga vänner så var det inga problem att stiga upp 09.00. Efter frukost så drog vi iväg i ett regnigt Stockholm till Söder där vi promenerade och vid Mosebacke stötte vi på Södra Teatern där ädet serverades Jazzbrunch som vi spontanbesökte och det var helt fantastiskt! Lite kulturella måste man vara då man är i Stockholm så vi besökte Fotografiska museet och sedan ut i regnet för att åka hem till Monica i Spånga där hon bjöd på underbar middag och samvaron var på nytt på topp - Högt i tak:) Hem till Stina där vi avslutade kvällen med mössprovning....natti natti och upp för frukost med avfärd ut till Bromma och några timmar på Bromma Blocks - hittade två till av mina underbara te-/soppkoppar, så nöjd:) Väl hemma så var jag trött men full av energi som man bara kan få i goda vänners lag och vi hämtade så mycket skratt och glädje ur minnenas brunn att den kändes outgrundlig! Ett minne vill jag dock förtränga och det är att jag tydligen köpt en 75:a sprit i julklapp till mina tre bästisar (vad tänkte jag med??) men vi har skrattat mycket åt just detta! I love you girls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0