Sötisar ❤

Jobbet tar just nu all min tid och kraft, behöver verkligen fritiden till vila och återhämtning! Det har blivit betydligt mer jobb för mig nu då vi har Oskar men det är samtidigt såå kul med en arbetskamrat på jobbet då Per så sällan är där;-) igår pratade jag iaf med de bästa äldsta vännerna Monica och Kajsa för lite planer inför den stundande super-BFF-helgen i Stockholm om några veckor, det kommer att bli ett kärt minne för livet! Har inte varit på IKSU sedan zumban i måndags, har träningsvärk och natthostan har kommit åter så jag har promenerat med min pensionär zigge:-) idag på väg hem så träffade jag min vän Karina som jag inte sett på flera år så det blev skratt, prat och kramar❤

Var och hjälpte Julia igår att göra iordning hennes garderob och Emily har jag inte pratat med på över ett dygn(!!!!!) men fick höra hennes röst idag och hon mår bra:-)) dessutom fick jag ett mms från min fina vän i Dorotea som jag inte hunnit prata med (förlåt vännen) som jag nu delger här för det är gulligaste Nova som är en kopia av min vän! Ha en underbar onsdag, nya tag och spurt mot fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0