PARIS:)

Nu håller jag på att nerva ihop för att vi ska åka till Paris i morgon, jag känner mig som ett riktigt nervknippe men i morgon då jag är på utrikes blir jag LUGN (eller så lugn som jag kan bli:). Sitter nu och kör det sista på jobbet, ska sedan hem och tvätta samt städa lite så att det är fint då Julia och Petter kommer för att vara djurvakt:) Sedan är det dags för packningen, taxin hämtar oss 06.05 i morgonbitti - grymt tidigt men det är lika så skönt att komma iväg. Jag säger nu Hej Då Umeå och Salut Paris:) Jag vet inte om jag nämnt vad vi skal göra men vi har två bokade evenemang vilket är middag på Eiffeltornet på fredagkväll, båttur på Seine och så avslutas kvällen med show på Mouline Rouge! På lördag har vi en ännu bättre aktivitet och det är att se Zlatan spela i PSG, det kommer att bli grymt kul! Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0