Höstdepression....

Jag har varit dålig på att uppdatera mig här på bloggen men jag har faktiskt inget att säga:) Den långa förkylning som varit och det här fruktansvärda höstvädret gör att man blir typ deprimerad och min blogg ska ju vara positiv och handla om kärlek så det är svårt att formulera det i dagsläget.... <3 Jag har i alla fall tränat, var på ett fantastiskt IW-pass i måndags (55 minuter) och hon som hade passet var helt fantastisk. Ikväll är vi bjudna på Gasellfesten på Norrlandsoperan och det känns riktigt uppiggande sedan så åker maken till Gotland i morgon för att vara med på en förhandling där på fredag. Jag åker till Stockholm med de bästa tjejerna på fredag för en underbar helg så förhoppningsvis är jag laddad med massor av positiv energi nästa vecka! Önskar Er mina trogna läsare en fin dag och en härlig helg! Måste faktiskt också säga att jag är helt tagen av Jonas Gardells dramaserie på SVT "Torka aldrig tårar utan handskar" - det kan vara det viktigaste, bästa och mest sorgliga jag sett. Har Ni inte sett den så se genast till att se de två första avsnitten på SVT-play. Den tredje och sista delen är på måndag kl 21.00! Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Fia

hej :) kolla gärna in min blogg där jag skriver om allt som har med skönhet att göra!
http://omutsidan.blogg.se/

2012-10-18 @ 19:31:14
URL: http://omutsidan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0