Helgen!

Åkte med alla våra djur till Norrmjöle i fredags och det är verkligen avkopplande att komma ut dit, all stress rinner av en helt och man bara njuter! På lördagen var vi bjuden på middag till Linda och Fredrik i Hörnefors och vi hade det fantastiskt trevligt, det var tur att man tjänade en timme på söndagen så att man kunde sova ut med gott samvete. In med djuren i bilen och hem till stan igen på söndagen och jag var så taggad att se Så mycket bättre.....och jag blev inte besviken! Jag tror att det här kommer att bli den bästa säsongen, jag grät när Linda sjön Pughs låt, vilken känsla:) Sedan hade jag och maken bokat biljetter till Bond så kl 14.50 var vi bänkade på Filmstaden och jag tyckte att den var riktigt bra, Per tyckte att det var lite för lite action;)))) men vi var båda nöjda! Nu så är det måndag igen och räkningsdags m.m. Det börjar kännas lite stressigt eftersom vi åker till Paris på torsdagmorgon men det ska ju så klart gå bra det är bara att beta av det man håller på med. Jag vill inte oroa någon men jag skriver ju faktiskt den här bloggen för min egen skull så att jag ska komma ihåg vad som händer i mitt liv och jag mår inte riktigt bra men som tur var så ska jag till läkaren i morgon och då får vi ta lite prover. Det är givetvis inget farligt men det är som att jag är helt konstig i kroppen, kan inte riktigt förklara men skönt med en läkartid iaf! Återkommer med rapport i morgon:) Ska faktiskt gå på IKSU kl 17.00 och köra ett IW-pass, ett test för att se hur jag mår;) Puss och kram mina fina vänner där ute i cyberrymden!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0