Frisk;-)

Ingen fara, jag har tydligen väldigt bra värden och bra blodtryck!!! Således verkar det inte vara något fysiskt fel på mig så då återstår att det är något psykiskt;-)))???? Ok, jag skrattade åt situationen men blir faktiskt jävligt störd över att min läkare inte tar mig på allvar och föreslår att jag borde ta en samtalskontakt. Det är nog inte omöjligt att jag behöver det men det känns snopet att det är svaret jag får för 200 kronor på tegs vårdcentral då jag mår dåligt!!! Krävde iaf ytterligare prover som kan tas först om två veckor!!!!! Har också skickat in en ansökan om att byta till Norrlandsklinken! //nervknippet:-)) bifogar en bild från fotografiska museet som jag gillade och symboliserar barndom....?;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0