ZLATAN <3

Jag är inget fotbollsfan men jag ÄLSKAR Zlatan och igår fick man verkligen utdelning för sin engagemang. Jag var ju så sjukt trött att jag gick och la mig kl 21.00 för att se på Greys Anatomi men gubben satt i vardagsrummet och såg fotboll så jag sprang upp när det blev mål och då Greys slutade bytte jag till fotbollen, vilken tur:) Det sista målet var fullständigt osannolikt och jag lyckades fånga en bild från TV:n som jag själv är riktigt nöjd med - varsågod:)

Nu ska jag hänga med gubben till Boden; Det finns en plats på jorden där solen aldrig ler och det är Boden - dit vill jag aldrig mer:) Det finns några som säger så men jag vet inte, det ska bli ganska trevligt - jag ska ta en tur till Luleå och titta in i en butik som tydligen heter Boutique Magnifiqe som Christel tipsat om så det kan bli en bra resa!

Igår tog jag också tag i att ringa hyresvärden så nu på måndag ska vi få Julias gamla rum omtapeterserat och målet, det kommer att bli fantastiskt, måste bara ut och välja tapeter:)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0