Twilight!!!!!!

Mina gulliga fina döttrar har tjatat på mig länge och väl att jag MÅSTE se Twilight-filmerna eftersom de bara vet att jag kommer att älska dem.......ja, ja har jag tänkt....de är säkert bra men kanske inte riktigt min grej:) I vart fall så sa jag förra året då det var Twinight på SF att jag kanske borde följa med det här året då den sista filmen ska visas. Sagt och gjort så beställdes det biljetter till detta event även för mig. I går var det dags för dagen D och innan dess så hade de tjatat på mig att jag är ju bara tvungen att se de tre första filmerna och ja, jag har sett dem (kanske inte helt och hållet men jag har fattat grejen) och tyckte att de är ju bra men kanske lite barnsliga. Igår innan bion så åt vi mat hos Julia och skulle se Eclipse (den 3:e filmen) .......jag får väl erkänna att jag hade lite svårt att sitta still och koncentrera mig men jag gjorde mitt bästa i alla fall och den var väldigt bra men inte så att jag var helt superdupertaggad.....kände mig lite trött och sliten men vi gick iväg till Filmstaden då film nr 4 skulle börja kl 21.15...det var då Breaking Dawn part 1. Herregud vilken hysteri det var där och tusentals (kändes det som) unga tjejer som var lätt övertaggade, det var drickor, popcorn, godis, inträdesband, legkontroll (även för mig!!!!!!) och jag var helt slut innan jag kommit till min plats (väldigt väldigt bra platser som Emy ordnat så att mammy fick sitta ytterst högst upp:)) och kunde lugna ner mig. När väl filmen startade var jag helt fastnaglad - den var helt fantastisk, jag grät och var helt uppfylld av känslor så spänningen var enorm inför den avslutande delen som då började kl 00.00. Jag var nog den enda i salongen som dels var vuxen och dels som inte läst böckerna så jag hade ju ingen aning om slutet. Den sista filmen var så spännande, hade typ ont i magen hela tiden men jag var så lycklig när jag traskade hem i höstmörket 02.15 så jag hade lite svårt för att somna men nu är jag i alla fal åter på jobbet och är så tacksam för att mina fina älsklingar och deras kompisar vill ha med deras mamma på såna här tillställningar <3
 
 
Ha nu en underbar onsdag, ikväll ska jag se om jag ska köra lite IW och sedan kan jag lova att det blir en riktigt tidig kväll:) Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0