Fredag:)

Den här veckan har gått i en fullständigt rasande fart, kan inte begripa vart dagarna har tagit vägen men så har det också varit extra rörigt på jobbet... Hinner inte skriva om Paris eller lägga ut några bilder utan ska bara göra en liten snabb uppdatering av min status: Känner mig stark igen och trivs med livet, körde ett underbart IW-pass i måndags och det känns som igår men igår var jag med gubben till Lycksele då han skulle på ett förhör, jag passade på att gå in på Öhmans där jag hittade en härlig tunika, en fin sjal och ett linne som håller ihop "muffinsmagen" - perfekt för mig! Jag har på mig de nya kläderna idag för vi ska på invigningsfest på en advokatbyrå (Igne) och sedan så ska vi Hallströmmare till Barbro på middag så det blir en riktig helkväll:) I morgon så måste vi ut till stugan och koppla av ett dygn för sedan är det farsdag och då står Rolf på schemat! Vips så är det ju en ny vecka igen med allt vad det innebär men nu ska jag njuta av att det är fredag och inte fundera på vad som händer nästa vecka!
 
Ha nu en underbar helg alla fina vänner som kikar in här hos mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0