Det finns hopp om livet!

Så äntligen kom den som vi har väntat på sååååååååå länge.....

och med den kommer leendet och man känner sig genast på så mycket bättre humör, även om jag i morse vaknade på fel sida och var verkligen på dåligt humör hela förmiddagen men solens strålar och värme har förändrat detta så nu är jag glad. Ska snart iväg till SURF och rida vilket känns helt fantastiskt - jag kommer att vara lycklig när jag kommer hem;)

Vi kämpade på i stugan med husbilen men lukten blev bara värre och värre så igårmorse ringde jag husvagnsdoktorn som lovade att ta hand om Hulda, vi lämnade över henne där och så hoppas vi att de kan åtgärda problemet så snart som möjligt!

Som att jag inte hade nog med avloppsdoft så var det stopp i duschen hemma så igårkväll fick jag leka rörmockare och efter träget arbete så lossnade allt:) Fick ett ryck och städade också samt fixade lite på balkonen för nu är det VÅR!!!!!

Gubbarna håller på för fullt ute i stugan och det kommer att bli fantastiskt bra men spännande eftersom vi typ lämnar dem fria händer men det kan ju bara bli till det bättre! Vi har också nu fått vattenmätare så snart så har vi också kommunalt vatten så att vi kan koppla in vatten- och ismaskinen i kyl & frys.

Jag har inte så mycket tid så det blir bara en kort uppdatering i min cyberdagbok men jag skickar er all glädje genom denna..........

 KRAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0