Solen skiner både ute och inne:)

Jag känner mig så nöjd med min träning och dessutom visade vågen idag resultat vilket gör att jag blir mer peppad att fortsätta men min träningsvärk i dag går inte av för hackor, måste nog köra lite lugnare idag:)

Det var en tuff start den  här veckan men ändå så kul när man har så härliga träningskompisar som sporrar. Det är också jättekul att Per har börjat men han är ju lite tråkig eftersom han inte vill gå på några pass utan han kör sitt eget race på cykeln eller crosstrainern i gymmet men i alla fall så är det kul, jag behöver verkligen aldrig gå dit själv.

Jag har dock upptäckt ett problem - jag är hungrig som en VARG, vill ju inte äta smörgåsar eller ost (som verkligen är min passion) men var tvungen att ta en kopp te och två skorpor innan sängsdags igår.....och nu sitter jag här och håller på att svälta ihjäl innan jag kan få mig lite lunch och jag åt faktiskt frukost idag!!! Bravo:)

Idag är det så fint ute, solen skiner och himlen är alldeles blå, man blir så glad i både kropp och sinne - åkte med bilen till Teg för recond imorse och fick en härlig promenad med Zigge till kontoret och i eftermiddag så får vi gå tillbaka för att hämta vår nytvättade bil - den såg inte klok ut, jag skämdes för att lämna in den;)


Här kommer en bild från en av mina bästa semestrar och det var 2006 då vi semestrade med familjen Söderberg i Europa med husbil och tält:) Här var vi i Luxemburg och jag vill ha med en bild på finaste lilla Sara som i dag fyller 13 år - helt otroligt och hon är verkligen en toppentjej:)

Nu får jag besök!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0