Mamma 78

Idag fyller mamma 78 år och det ska firas med middag hos henne:)



Grattis och hipp hipp Hurra ♥

I morse blev jag också uppringd från VK som hade sett på Facebook att jag hade den första lösgodisbutiken i Umeå - Confetti:) och de ville intervjua mig på måndag!!! Jag måste verkligen gå ner i källaren och uppdatera mig om godistiden för den känns långt borta och det kan ni ju förstå när ni ser mig här på bilden för ca 26-27 år sedan;)



Här är en bild på butiken;) Snyggt!

 

Oj, vad sugen jag blev på min absoluta favorit; Aromas geleråttor som är doppade i saltet från Salmiakbalkar, det är en smaksensation bara så att ni vet det!!!

Nu ska jag och dotra ut och shoppa lite sedan ska vi till mamsen kl 15 för middag m.m. Vi får se om maken kommer förbi när han kommer med flyget från Stockholm men i annat fall får vi klara oss utan. Julia ska iväg på 100-dagarsmiddag ikväll på Corona så jag är chaufför tills dess. Det är således nu 100 dagar kvar tills hon tar studenten så nu måste vi ta tag i klänningsjakten till veckan:)

Puss och kram till Er alla - ha en underbar helg, för det har jag tänkt att ha trots att jag har tidernas träningsvärk i rygg och lår efter gårdagns intensiva Indoor Walking pass!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0