Förlåt:)

Jag ber om ursäkt för att jag var lite fräck med bilden angående Internationella kvinnodagen men just i det ögonblicket kändes det helt rätt att ta fram feministen i mig och jag tyckte att det var kul:) I efterhand var det kanske inte så kul men lite......

Jag har inte tid att blogga - det är kaos på jobbet, så många som har problem och problem som måste lösas p.g.a. Pers alla förhandlingar, jag blir helt snurrig och måste få till lite struktur här!!

Dessutom tränar vi som galningar på IKSU.....i söndags så körde vi världens IndoorWalking-pass för den bästa instruktören och som jag svettades, det skall tilläggas att jag var lite bakis och det gjorde ju att det blev sjukt mycket jobbigare men som man säger; "ont ska med ont förgås"

Igår så åkte vi hela familjen upp på IKSU kl 19.00 - Per gick på crosstrainern en timme medans jag och Julia körde Pilates och kul var det för både Eva och Lena var också där men herregud så jobbigt;) Jag trodde att Pilates var lite som yoga men det var ju värsta styrketräningen för rygg, mage och armar - jag kan säga att min träningsvärk går inte av för hackor idag!

Snabb uppdatering till Er alla söta och kan väl säga att jag inte är särskilt nöjd just nu eftersom jag suttit och skrivit på ett överklagande till Europadomstolen på deras blankett och när jag sparade det jag skrivit så försvann allting så nu måste jag börja om från början, inte KUL alls:) Måste hitta en bild att förgylla Er tillvaro på och min egen..........

Mitt nya måtto och jag tror att hälsa/träning är den nya tidens religion:) KRAMIZAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0