Det blir bättre och ...

bättre dag för dag:) Idag känns det bättre men jag är fortfarande arg och jag måste samla kraft att konfrontera situationen men det får bli en annan dag! Eftersom maken är i Stockholm så har jag inte så himmelens mycket att göra här på jobbet men jag har kollat upp det viktigaste. Mamma var förbi och jag tog henne med till The Phonehouse där vi fick superbra hjälp och nu har vi fixat en ny mobiltelefon och abonnemang som är anpassat till just henne - det kommer att bli fantastiskt och hon var dessutom jättenöjd:)

En riktigt bra pensionärstelefon:)

Nu skiter jag faktiskt i jobbet och tänker gå ner på Buketten och köpa mig ett fång med tulpaner, hem och städa lite, göra kasslergratäng till middag och sedan ska jag och Chris på Indoor Walking!

KRAM till Er alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0