Älskade Fredag!

Så var den här veckan till ända och som jag kämpat med träningen men den här veckan syns det iaf lite på vågen men det går långsamt som bara den. Jag känner ändå att jag nu tycker att det är kul att träna och jag tar ut mig max vilket jag aldrig tidigare gjort i mitt liv utan då har jag gett upp så fort det har tagit emot men nu kämpar jag så svetten rinner;) I onsdags körde jag och Per i gymmet Cross-training, det är lite tråkigare men som jag tidigare sagt så ska Ont med Ont förgås.....men igår var det världens jäkla kick, fick med mig Per på Christina Lindhs IW-pass tillsammans med Lars, Eva och Christel - vilken glädje och vilket ös:) Jag tänker hela tiden på att IW är en ny religion och Christina är vår amerikanska pastorinna - Halleluja:)))) Mina stackars ben/lår har verkligen fått sig en omgång denna vecka och ikväll är det ingen regelrätt träning men eftersom vi ska till Ö-vik på Rock´n´roll så misstänker jag att jag kommer att dansa häcken av mig vilket också tar på kalorierna........:)

Nu önskar jag Er alla en underbar fredag - det är ju faktiskt bästa dagen på hela veckan: D

Marran "Rock´n´roll" Söderberg...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0