Midsommartid!

Så har snart denna vecka gått och Per kämpar på i rätten medans jag försöker att hålla koll på kontoret samt fixa med allt som ska göras i trädgården. Som Ni såg så har vi kommit igång lite med planteringen och idag har jag varit på torget och köpt pelargoner, lobelia och petunier som skall förgylla den andra rabatten - det kommer bilder när det är klart:)

Lite spontant så hittade jag på att bjuda in kollegorna i korridoren på en liten bjudning igår för att Oskar skulle känna sig lite välkommen. Smörgåstårta fick det bli och oj, så trevligt vi hade det:) Det finns verkligen ett behov av att träffas och surra utanför juridiken och med lite vin till så lättas allt upp! Jag var dock helt "död" i morse, märkte inte ens att Per for iväg till rätten men Lena ringde och väckte mig kvart i 9 och då kom jag på att Zigge skulle till Djurmagasinet kl 09.00 för sin makeover - jäklar vad snabbt allt gick!!

Nu ska jag snart ge mig iväg för att handla lite mer jord, mat, vin m.m. för helgen och hämta alla katterna hos Emily så blir det stugan igen, längtar dit men jag måste nog ta mig en tur in till stan i morgon i alla fall eftersom Julia behöver lite kläder m.m. inför hennes resa till Love & Peace i Borlänge - oj, så kul de ska ha:) Hoppas verkligen att vädret blir bättre än vad de lovat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0