Känner mig sjuk....

...av stress! Jag har inga som helst extrabatterier och nu känns det övermäktigt mycket för mig, ska upp på sjukhuset och ta prover nu iaf, sedan ska jag hämta Julias balklänning och hur det ska ordna sig med skjutsen för henne i morgon vet jag inte men varför är det alltid så att ALLT hänger på mig???? Kan bero på att jag i vanlig ordning tar på mig att fixa allt och så klarar jag det inte i slutändan utan att nästan dräpa mig!! Förstår inte att jag aldrig lär mig:)

Snabb uppdatering av helgen: ingen sommarvärme än och vi var inte ute i stugan förrän kl 19.00 på fredagen så det blev en snabb middag som vi åt framför tv:n till Lets dance - oj så bra det var, jag blev rörd av både Molly och Anton men jag hejade ju på Anton så det var en rättvis vinst! PLanerade middagen inför lördagen då vi hade bjudit på golf och mat - vaknade upp till dåligt väder, kallt och eländigt men vad spelar det för roll för golfare?? till en början så sa de att det gjorde inget med lite dåligt väder men då vädret blev sämre och sämre, regn, blåst och kyla så till slut var vi alla tvungen att ge upp och komma in i värmen. Dukningen, maten (trattkantarellsoppa, oxfile m smördegssnurror och jordgubbar) och stämningen var toppen, tack ♥ Förstår inte att jag inte tog någon bild men det beror väl på att jag mår som jag gör!!!

Igår var jag på ideellt arbete på SURF och fick jobba i cateterian 4 timmar - Kul ? Nej!

Oroa Er inte men jag måste bara få skriva av mig lite av min ångest!!

KRAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0