Vad vore livet utan djur??

För mig skulle det vara ett fattigt och torftigt liv, jag skulle inte känna mig hel som människa om jag blev utan djur! Idag hade jag en fruktansvärd dag på jobbet, så många jobbiga moment och påfrestande människor (det är hemskt att säga så men jag kan inte låta bli:-)...så det var extra underbart att åka till stallet, fick en av mina favorithästar; Sarkof och vi hade en härlig stund tillsammans! Väl hemkommen så kom Leo och Zigge mig till mötes! Leo har legat i mitt knä och zigge nedanför fötterna så nu är dagens vedermödor på jobbet som bortblåsta och jag kan sova gott:-))


Kommentarer
Postat av: m.

Du har så rätt min vän ...

pussåkram i massor!!!

/m.

2012-02-01 @ 10:50:53
URL: http://teammiraxcazper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0