Sjuk!

Igår skulle vi ha min shoppingkväll men vad händer????? Jag får såna djävulska smärtor i magen att jag håller på att svimma, svetten forsar och jag kallsvettas som en tok!!! Inte nog med detta så börjar Per blöda näsblod!! Vi tog oss hem till rummet och i natt har det inte varit kul men nu har vi varit på Apoteket och jag mår bättre:-) måste ha fått i mig något olämpligt men magafaret har slutat så nu har jag typ ont i magen och världens halsbränna!! Vi gick ändå ut till poolen 2 timmar och la oss i skuggan men nu ligger jag under täcket medans Per är med på polisförhör! Idag är det the, vatten, cola och yoghurt som står på menyn;-)) håller nu tummarna för att tabletterna ska börja verka!! Typiskt nog så är det idag det bästa vädret men vad gör man!! Kommer inte in på bloggen via telefonen så det blir inga bilder eller jag ska ta en bild med paddan på utsikten från balkongen och på mina söta badtofflor åt er;-) oroa er inte för mig, jag har den finska sisun i mig!! Kryapåmigkramar till mig själv och Love to you all <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0