Shopping:-)

Idag har vaknade vi givetvis tidigt men det innebar att vi tidigt käkade frukost och var ute på stranden vid 10.00! Gick som vanligt till Bikini Beach där de har de skönaste stolarna och god mat .... Ja som ni förstår: liiiite bättre, liiiite snyggare och givetvis liiiite dyrare:-) väldigt växlande väder men vi fick sol så det räckte. Vid 4 gick vi hem, jobbade lite och gick sedan på Junc Ceylon för att kolla in converse mm, tyvärr inte någon större lycka men det verkar som att alla svenskar ska ha dessa skor och alla har typ samma storlek:(

Träffade Daniel hastigt som tog oss till en nybyggd gata Patong Promenad där det finns en godisbutik med svenskt lösgodis, inköptes genast en påse med mest salta och sura som jag nu festar på:-) därefter gick vi till Karlssons, Kent blev så glad att se oss igen (4:e gången den här resan :) och vi åt kalops:-) Det var rent fantastiskt gott!!

Hello Kitty-affären för plånböcker och sedan marknaden där jag iaf hittade några bra grejer, jag är nöjd så nu spelar set ingen roll om jag inte hittar något mer!! Nu kudden och i morgon åker vi till Kamala och har det mysigt på stranden om vädermakterna är med oss :-))

Puss & kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0