Nytt år .......

Så var 2011 till ända och nu startar ännu ett nytt år. Jag ska inte ge en massa löften men ska försöka att se till att 2012 ska bli det bästa året och det börjar ju bra. Husbilen skall ev säljas på onsdag eftersom det kommer en köpare från Stockholm men problemet är bara att bilen står i Vännäs och har sommardäck på och jag undrar hur i hela fridens dagar vi skall få den till Umeå för idag är det snöigt värre!!! Jag blir så stressad och nervös och dessutom jobbar maken som en tok men allt brukar ju lösa sig och det ska det väl ändå göra nu också....:)

Jag ska till vårdcentralen idag kl 15.15 för jag känner att jag måste kolla mitt blodtryck innan vi åker till Thailand eftersom jag är så stressad och så har jag ändrat min medicinering så det känns tryggare att jag kollar men det är säkert också alldeles utmärkt:)

Vi har en mängd besök och överklaganden som skall göras och maken sitter i polisförhör och så börjar ju mordrättegången i morgon som också tar tid och kraft men jag ska göra allt jag kan för att underlätta för honom så att ingen av oss bryter ihop, det känns väsentligt!!!!

På torsdagkväll så åker vi i alla fall ner till Stockholm och övernattar på Arlanda Hotellby för att på fredag lämna Sverige för avresa till Thailand - det kommer att bli fullständigt fantastiskt och jag kan knappt tro att det är sant att vi ska iväg, det var faktiskt väldigt länge sedan som bara jag och Per hade semester tillsammans på en utlandsresa för det har de senaste åren antingen varit kurs eller också så har vi varit med andra personer men nu så ska vi verkligen njuta av varandra och ledigheten;)



Det här var från 2009 då vi var på The Beach och jag tror faktiskt att vi är lite smalare nu - åtminstone så är då maken det i alla fall;) Jag tror att vi den här gången kommer att avstå från en resa till Phi Phi eftersom vi varit där två gånger utan nu ska vi nog hitta någon annan trevlig ö att åka iväg till! 

Ha det så skönt alla fina och jag ska försöka att skriva lite till innan jag åker;)
KÄRLEK ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0