Helvete....

vad jag fryser!!! Är förkyld och mår verkligen inte toppen men det går ju inte att komma hem efter en semester och vara sjuk från jobbet så det är bara att bita ihop. Vi har ju som Ni förstår haft det underbart men det var också fantastiskt skönt att komma hem men varför är det så j...vla kallt?? Nu vill jag inte ha mer vinter utan nu vill jag ha vår och det snabbt som satan;)) Jag ska vara ärlig och det bär mig emot att erkänna detta men när vi kom på Arlanda utrikes så visste jag bara att jag måste röka!! och så blev det. Det hade varit en omöjlighet för mig att sitta i den härliga solen med en drink utan att få ta en cigarett, det låter knäppt men det fanns ingen återvändo så nu har jag njutit av att vara rökare igen under fjorton dagar så nu måste jag ta mig upp på den rökfria vägen igen men det känns som att jag sitter hårt fast i diken men jag ska kämpa!!!! Nu måste jag återvända till mina högar och göra rätt för mig på jobbvägen för annars går det åt skogen:) Ha en underbar dag och njut av livet! Idag ska jag i alla fall trotsa förkylningen och kylan och åka till SURF för att rida och det ska bli underbart;) KRAM - fler bilder kommer nog framöver, jag hade ju med mig systemkameran och Julia var faktiskt nöjd med mitt resultat men jag måste först få bilderna till datorn;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0