Söndagsmys:-)

Igår var det vilodag och jag fick bästa myssällskapet, ibland är Leo helt underbar att vara med och ibland tror man att han har ADHD....nu måndag och mitt nya liv börjar igen;-) jag känner mig så fet att det här går inte så nu blir det nyttigare mat, sundare leverne och träning på iksu!!! Christel köpte också kort där idag så nu har jag en till träningskompis men idag så åkte jag upp dit själv; cyklade 10 min, powergick i 40 min och rodde i 10 min:-)) i morgon blir det ridning och ingen mer ost!!!! Nu halv 8 från Umeå !!


Kommentarer
Postat av: m.

Vackraste finaste Leo ♥

Vilodagen, den borde jag nog införa här också :)

pussåkram i massor till DIG min ♥ bästaste vän ♥

2012-02-22 @ 06:53:06
URL: http://teammiraxcazper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0