Snäll så in i ...

Helvete!! Det är något tokigt med livet, om man är snäll och inte ställer konkreta krav så utnyttjas det och man blir totalt överkörd!! Jag blir så less, besviken och arg över att detta beteende fortsätter trots att man är vuxen!!! Tydligen måste man bli en bitch och ställa tydliga krav, jävligt trist!! Orkar inte förklara vad det gäller men idag är det inte en bra dag:( maken åkte iaf till Stockholm idag då jag fick lite egen tid och har bytt gardiner i köket, jag blir lite gladare av dem!!!


Kommentarer
Postat av: m.

Tänkte att Du behöver lite kuligare saker att pyssla med så här kommer ett tips :)



http://www.textilonnet.se



pussåkram i massor till Dig ♥ min finaste vän ♥

2012-03-01 @ 08:01:01
Postat av: m.

Du blir aldrig en Bit.. Du är ju liksom ♥♥♥

Denna länk påminner om Dig ♥



http://www.dafont.com/jellyka-love-and-passion.font



//m.

2012-03-01 @ 08:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0