Nya livet??

Nu har jag levt sunt i två dagar och jag är helt slut;) Var på SURF igår och red fina Ryza, det var så mysigt men jobbigt......jag hade köpt hem bruna bönor & fläsk som maken gjort iordning när jag sent kom hem - det var faktiskt fantastiskt gott. Jag tar nu igen allt jag sagt om den maträtten, skulle ha kunnat äta dubbelt så mycket men det är ju bäst att hålla igen, tog en kopp te och en skorpa till kvällen och sov underbart skönt i natt men när jag vaknade i morse kände jag mig bakfull??? Jag var helt slut och nästintill groggy....hur är detta möjligt?? Min kropp kanske inte är gjord för träning???




Fortsättning följer i alla fall idag då jag och Christel skall på IKSU för att köra Indoor Walking - det kommer att bli en "nära-döden-upplevelse" känner jag men he je ba å bit ihop:)

Nu jobba, jobba, jobba:) maken åkte till Lycksele i morse men han är på väg tillbaka - i morgonbitti står tandläkaren på schemat igen - bläääääääääääääääääääää!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0