Min hjärna....

är inte riktigt i ordning:) Jag har ju haft en stroke och den satte sig ju på sifferminnet men jag tycker att jag nu kommit över detta och jag dubbelkontrollerar inte mig själv numera men det måste jag nog göra. Igår noterade jag att jag skrivit in en muf på fel datum men som tur var hade jag inte bokat in något på rätt datum så det gick att lösa utan några problem! Idag så får jag ett mail från Norweigan med tider för vårt flyg på måndag och till min fasa så ser jag att jag bokat en resa mellan Stockholm och Umeå kl 08.30 på måndag......jag blir tokig men detta gick givetvis också att lösa även om det kostade en liten slant;) Jag måste börja på att skärpa till mig och dubbelkontrollera mig själv igen när det gäller siffror!!! Nu är detta glömt och vi kilar snabbt in mot helgen:) Ikväll åker vi ut till stugan och kopplar av för sedan blir det intensivt; På lördag blir det rysk middag hos Chris och Peter med Thomas och Birgitta Axelsson eftersom Per, Peter och Thomas skall till Kiev på fotbolls-EM så ska vi sammanstråla med varandra, det kommer att bli så trevligt:) På söndag kl 11.00 flyger vi till Stockholm, checkar in på Gripsholms värdshus och njuter av mysig atmosfär och romantikpaket <3, på måndag ska Per och jobba på Mariefredsanstalten och sedan flyger vi som sagt var hem på kvällen....På tisdag är det alla <3 dag och Per skall uppvaktas men han ska då upp till Luleå på jobb så eftersom det är hans födelsedag så följer jag med och vi sover över där till på onsdag för då kan vi gå ut och äta en god middag:) Ha nu en riktigt fin fredag mina käraste vänner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0