Kärleksdagen!

♥Tjoho idag är det alla hjärtans dag och vart har jag varit???? Jo på Tandläkarhögskolan kl 08.00 i morse, kunde faan inte sova inatt heller, fick en sådan jäkla ångest över att jag skulle dit och att jag inte skött mig som jag ska....men det var inte bara dåligt men det var ju ändå inte bra heller!!! I nederkäken hade det blivit mycket mycket bättre så där fick jag beröm men i överkäken var det också ganska bra men inte framtänderna, de ville typ operera men jag sa absolut NEJ - jag vägrar!!!! Ok, då prövar vi att behandla en gång till och så ska jag verkligen göra allt för att mina framtänders fickor ska bli mindre.....nog om detta helvete!



Innan tandläkaren så uppvaktade jag maken med paket och fika på sängen eftersom han fyller 57 år idag;) och Julia fick också fika på sängen med en liten alla-hjärtans-dags och hundvaktspresent (Kanebomascara 38 grader) - jag tror att båda blev nöjda! På jobbet var det stressigt och det blir ju så då man är borta någon dag men nu har jag styrt upp allt som jag kan göra och ska lämna kontoret för handling och lite förberedelser inför kvällen:)

Maken åkte till Luleå och jag har ju tidigare skrivit att jag skulle följa med honom men det fanns inte en chans i världen att jag skulle orka det utan han fick ändå trevligt då han gjorde sällskap med en kollega! Jag har inte sådana krafter att jag orkar med för mycket nya intryck och människor så det blir till att vara hemma i lugn och ro och ladda batterierna för den här veckan och stor baluns på lördag! Ska gå ner och köpa lite blommor för att uppvakta mamsen, Emy och mig själv på Alla hjärtans dag! Tror inte att jag orkar att fara och rida men vi får se om jag lyckas återhämta mig innan kl 17.00! Puss ♥ Kram till Er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0