Grattis!

Idag är det den 28 februari och det är min och alla andra Mariors namnsdag, en riktigt märkvärdig dag:) Jag hade nog inte kommit ihåg det om inte mamma hade skickat mig ett tidigt sms med en grattishälsning! Jag vill på detta sätt ge alla som har namnsdag idag en blomma - jag har tagit bilden själv, ganska bra (om jag får säga det själv). Det var typ näckrosor i dammar på vårt hotell i Thailand:)



När jag ändå är i farten så kan ni få några bilder till från Thailand, känner att det är läge för det nu då jag tömt systemkameran på bilder;)



Jag behöver väl inte säga att jag håller in magen och andas inte:))



Stranden på Raya Island, notera den svajiga bryggan;)



Den underbara poolen på vårt hotell i Raya:)


Vår plats på Kamala Beach:)

Ja, nu går det inte att sitta och drömma om semester utan nu är det dags att arbeta för brödfödan! Jag har faktiskt varit mycket duktig: Lagt in all förundersökning (ca 3000 sidor) i paddan och sorterat dem i ett bibliotek så att maken ska slippa dra 7 pärmar till Stockholm utan han ska kunna visa att han är en mycket modern man (jag måste ha lite utbildning med honom innan han åker;))!

TJINGELING ALLA FINA och ni som kan: NJUT AV DET UNDERBARA VÄDRET!!!! Våren kanske kommer även i år:)

Kommentarer
Postat av: william

grattis <& härliga bilder:DDD



SV; Naw tackar så mycket:D Så snällt sagt:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "Butterfly in the mist" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-02-28 @ 14:27:16
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0