I´m alive:)

Jag har varit dålig igen på att uppdatera men det blir så när man kommer av sig och nu ser jag inte riktigt möjligheten att hinna ikapp. Vi jobbar på och det känns verkligen som att vi endast lever för jobbet och dessemellan så behövs all vila man kan få. Vi återhämtade lite energi i stugan i helgen och igår hade vi mor, julia och petter på middag - trevligt! Nu är det måndag igen och en ny vecka full med jobb, träning och den avslutas med julfest på GS med KIZZ-tema, det kommer att bli så kul:) I fredags lämnade jag zigge på djurmagasinet för sin vanliga trimmning men det var en vikarie som var där och hon rakade honom. Han ser inte klok ut och nu då det är vinter och kallt behöver han ju sin päls...jag blir så förbannan. Ska ringa ägaren idag och verkligen anmärka på detta! Nu väntar jag besök // Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0