Ny blogg....????

Tydligen så har det hänt något med blogg.se - jag har skickat en mängd inlägg via sms men det har inte hänt någonting här på bloggen och nu är det en ny sida - fattar ingenting!!! Måste verkligen sätta mig in i detta någon dag men det blir då inte i dag - ni får ha överseende med att det är ett uppehåll i mitt bloggande - blir så less på att det hela tiden skall vara nymodigheter - vad är det för fel med det gamla??? Ska se om jag kan ladda upp en bild till Er i alla fall mina trogna vänner:)
 
Japp, det verkade funka:) Här är maken på sin årliga klippning hos den snabbaste och bästa frisören vi sett och numer känner han igen Per - kostnaden är 5 Euro och det tar ca 5 minuter och så blir det väldigt bra!!!
 
Ha en underbar dag - vi hade vår sämsta dag igår då bilen inte startade när vi skulle flytta hem från stugan och så var det ett skyfall från himlen:( Inte kul dag men idag känns det bättre!

Kommentarer
Postat av: skogsmulle

Hej Maria!!
Saknat dig:-)

Snyggbrorsa o hejdå o kramis

2012-08-28 @ 16:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0