Malta!

Nu ska jag försöka att hinna ikapp med mina inlägg så att jag kommer till nutid men jag börjar med att göra en snabb resumé över vår fantastiska vistelse på Malta.

Vi lämnade Stockholm efter härliga dagar hos syster och svågern, parkerade Hulda på långtidsparkeringen på Arlanda och övernattade på rest&fly för att ta flyget kl 06.55 söndagen den 29 juli till Malta:)




Vi var framme på förmiddagen och värmen slog emot oss med storm, härlig känsla! Checkade in på hotellet Bayview Hotel i Sliema, helt OK med ett perfekt läge....svalkade oss lite vid poolen och blev sedan upphämtade kl 19.00 för en grillfest på Monte Kristo med våra härliga vänner samt Lenas bror med familj och annan härligt folk. Texana spelade och vi hade en underbar kväll:)

 Vår utsikt från hotellet, inte helt fel va?



Så fick vi också återse Johan (vår underbara gudson) och det blev ett kärt återseende:) Här är en bild tagen där vi hade grillparyt, vi var på en stor marmorterass upphöjt över Monte Kristos vinodlingar, god mat, fritt med öl & vin samt fantastisk rockmusik!!! Underbar start på resan, sov gott!

Dag 2: Ut med båten, Lena II tillsammans med Lenas härliga familj - vi fann varandra allihop och hade en underbar dag!

 
Hela gänget är med så nu kastar vi loss....


Gunilla, Per styr, Cowboy Jan är codriver och Niklas hänger på;)



Elsa njuter på däck:)

Nu hinner jag faktiskt inte mer något mer idag för jag måste fortsätta med bokföringen men jag kan ju säga att detta är sista dagen på fastan och jag är jävligt stolt över mig själv i morgon börjar upptrappningen och då får jag äta fil till frukost - hurra!!!! Ibland kan man verkligen bli glad för det lilla!!!!

Fortsätter snart!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0